Av gångarts-treåringarna gillar jag de "små bruna", Santorio och Devin Franco GJ . På den sistnämna är jag ju dock lite partisk .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med, och bland fyraåringarna gillade jag Sudoro och Knockando, även om den senare var väldigt tät bak.Av gångarts-treåringarna gillar jag de "små bruna", Santorio och Devin Franco GJ . På den sistnämna är jag ju dock lite partisk .
Skvaller är alltid lika spännande...Devin Franco GJ var otroligt fin. Den imponerande på mig.
Var på plats idag från 14:15 och det var verkligen högt och lågt. Fick en del skvaller också, alltid spännande på Bruksprov!
Vilken ska ha betett sig illa?Det svåra för mig hemmasittare är ju att inte förstå bedömningarna för det inte finns någon info.
Sen undrar jag lite, om nån häst enligt nätet uppfört sig illa, är det lämpligt att den går upp till premierad då? Eller man är så rädd att missa en hingst så man tar nästan alla?
Tyckte den var fin.Har nån sett något om Ifversens hingst Chou Blue?
Vilken ska ha betett sig illa?
Aha! TackCaccafly stod på bakbenen när de skulle rida runt och visa banan, men kom igång sen vid hoppningen.
ja, testryttarna var lyriska .Känns som det kanske börjar dofta bruksprovsvinnare för Plot Pearl Zäta?
Han är ju snygg exteriört också, det brukar behövas.ja, testryttarna var lyriska .
Han rör sig väl dessutom hyfsat?Han är ju snygg exteriört också, det brukar behövas.
Det hade varit himla roligt men då måste jag sluta rida hans mormors syster och istället betäcka henne .Känns som det kanske börjar dofta bruksprovsvinnare för Plot Pearl Zäta?