Görel
Moderator
Vilken otur! Förstår att du saknar det.Nuvarande jobbet gör att jag inte kan åka. Min helg tyvärr. Annars hade jag åkt. Cirka 2 Tim med bil bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken otur! Förstår att du saknar det.Nuvarande jobbet gör att jag inte kan åka. Min helg tyvärr. Annars hade jag åkt. Cirka 2 Tim med bil bara
Saknar mest hästarna, inte livet att åka på tävling. Inser ju nu att jag är ledig torsdag eftersom jag jobbar helg. Att jan inte tänkt på det innanVilken otur! Förstår att du saknar det.
Oj det här jag inte tänkt på men jag har bara sett dem på mobilen. Några speciella som står ut? Man "får" ju inte redigera hästen på bilden...Jag planerar att åka tisdag till fredag, om inget händer.
Ska bli intressant att få se alla hingstar live, vissa av fotona som släpps ser väldigt redigerade ut med konstiga proportioner på hingstarna.
Diamond Heart är högrektangulär.Oj det här jag inte tänkt på men jag har bara sett dem på mobilen. Några speciella som står ut? Man "får" ju inte redigera hästen på bilden...
Vart kan man se bilderna?Ska bli intressant att få se alla hingstar live, vissa av fotona som släpps ser väldigt redigerade ut med konstiga proportioner på hingstarna.
Om man går in på startlistorna så finns det bilder på en del av hingstarna nu.Vart kan man se bilderna?
Du måste kolla extra på Caribbean BlueJag planerar att åka tisdag till fredag, om inget händer.
Ska bli intressant att få se alla hingstar live, vissa av fotona som släpps ser väldigt redigerade ut med konstiga proportioner på hingstarna.
Clipmyhorse var jättedåligt när jag skaffade det för att se breeders, vet inte om jag hade otur men efter det kommer jag inte välja den tjänsten igen iaf..Ok, ska jag välja clipmyhorse eller equisport för att titta?
Clipmyhorse var jättedåligt när jag skaffade det för att se breeders, vet inte om jag hade otur men efter det kommer jag inte välja den tjänsten igen iaf..
Självklart!Du måste kolla extra på Caribbean Blue
Jag har haft clipmyhorse i flera år och de brukar vara proffsiga MEN de har flera internationella filmteam och alla kanske inte är lika bra. Vet inte vem de ski lst till bruls men jag tittar självklart där.Ok, ska jag välja clipmyhorse eller equisport för att titta?
Jag ger inget till de som inte vill jobba med oss i de lokala föreningarna. Så jag ska försöka åka dit i stället…Jag har haft clipmyhorse i flera år och de brukar vara proffsiga MEN de har flera internationella filmteam och alla kanske inte är lika bra. Vet inte vem de ski lst till bruls men jag tittar självklart där.
Vill inte ge en krona till till det bolag som brukar sitta och rapa, tala i telefon, glömma filma, gå ifrån och strunta i att filma medan events är igång osv.
Gäller det båda aktörerna eller bara CMH? Jag har Clipmyhorse för det de visar internationellt (hingstprov, fölvisningar, auktioner, dokumentärer) men de visar inget lokalt i Sverige har jag märkt.Jag ger inget till de som inte vill jobba med oss i de lokala föreningarna. Så jag ska försöka åka dit i stället…
Den andra. Det finns anledningar till att de inte längre sänder direkt från våra lokala visningar.Gäller det båda aktörerna eller bara CMH? Jag har Clipmyhorse för det de visar internationellt (hingstprov, fölvisningar, auktioner, dokumentärer) men de visar inget lokalt i Sverige har jag märkt.