Clip my Horse ska tydligen vara på plats, har jag fått höra.Hur brukar det vara med webb-tv? Står inget på swb:s sida om det. Har ju äntligen bra bredband.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Clip my Horse ska tydligen vara på plats, har jag fått höra.Hur brukar det vara med webb-tv? Står inget på swb:s sida om det. Har ju äntligen bra bredband.
Såg att det ligger inlagt på Clipmyhorse nu också. Frågan är, skall de ha dubbla kamerateam eller har Equisport fått nobben nyligen? Bra iaf med CMH, de är värda pengarna för ett medlemskap och är oftast mycket mer proffsiga i sin produktion.Clip my Horse ska tydligen vara på plats, har jag fått höra.
Numera behöver man ju inte avanmäla för att man tycker hingsten är i lite sämre fasEnligt GJs facebook har han fått besked att alla 3-åringar får starta. Men det ser värre ut för de äldre, har det inte varit ovanligt få som avanmält nu på slutet? Tycker att det brukar alltid falla ifrån några…
Nej, i och för sig inte… Nu är det väl mest om de rent ut skadar sig. Kul att det är många anmälda, synd om inte alla får starta men förstår om det blir körigt för hopptestryttarna med över 30 hingstar på en dagNumera behöver man ju inte avanmäla för att man tycker hingsten är i lite sämre fas
Nej, i och för sig inte… Nu är det väl mest om de rent ut skadar sig. Kul att det är många anmälda, synd om inte alla får starta men förstår om det blir körigt för hopptestryttarna med över 30 hingstar på en dag
Var ser du det?Såg nu att de delat upp testridningen på två dagar, men 20 är rätt många det också! Och vad jag kan se så är planen fortfarande att de ska kolla på alla hingstar (utom de kvalificerade) på lördagen… Det lär ta sin lilla tid.
Eftersom de gjort det mer attraktivt att anmäla till Bruksprovet (i och med att typ alla som inte är halta och lytta går igenom) så kanske de borde fundera mer över upplägget (ännu fler dagar? skrota systemet med accepterade hingstar?). Tråkigt att alla inte får plats. Hade hoppats på att få se fler av dem som inte kom med. Hoppas de behålls som hingstar och kommer tillbaka ett senare år där ägaren är snabbare på anmälningsknappen.
Var ser du det?
Ser bara att ena dagen rider testryttarna och ena dagen hingsten egna ryttare
Vad är det du saknar?Vad jag saknar bruksprovet å allt runtomkring vi denna tid på året..
Att var med i smeten å att visa häst.Vad är det du saknar?
Själv tycker jag att det är toppen att det är på Strömsholm för dit kan jag köra över dagen.Att var med i smeten å att visa häst.
Nuvarande jobbet gör att jag inte kan åka. Min helg tyvärr. Annars hade jag åkt. Cirka 2 Tim med bil baraSjälv tycker jag att det är toppen att det är på Strömsholm för dit kan jag köra över dagen.