Cheraderama
Trådstartare
Tjoho! Snart dags. F.n. 21 hingstar anmälda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh vad spännandeTjoho! Snart dags. F.n. 21 hingstar anmälda.
Man har ett år på sig att misslyckas. Visar man de endast som femåringar och de inte går igenom behöver de tävlingsmeriter för att kunna bli godkända igen.De 3 åringar som blev godkända förra året fick väl på 2 år, är det nån fördel att visa upp de i år igen då? Eller är det en taktik?
Den finns på tdb, tror inte man kan länka utan man behöver egen inloggning.Finns det länk till listan?
Den finns på tdb, tror inte man kan länka utan man behöver egen inloggning.
Jag med, ska bli väldigt spännande att följa honom.Nu är det 23 anmälda.
Jag är intresserad av Come Fetch T e Fetcer N (ja, jag är väldigt förtjust i Irco Marco-blod).
Karamella f.-59? Wow!EDS Latido del Corazon har en mormors mormors mor som lärde mig och @LenaH att rida
Kallades Karmel på vår ridskola i Danderyd, fick en icke stamboksförd dotter, och har nu en stolinje efter sig som är livskraftig än idag. Jättekul!Karamella f.-59? Wow!
Ja den ja, den har jag ju sett i den gruppen för oss med Fetcherhästar.Nu är det 23 anmälda.
Jag är intresserad av Come Fetch T e Fetcer N (ja, jag är väldigt förtjust i Irco Marco-blod).
hade du tänkt att visa den på bruksprovet?