BromsBroms Solmjölk Eksemhästar

A

Anjabod

jag har hittat BromsBroms igen. Det är Näckens Naturprodukter som säljer det. Tar tydligen broms, flugor, knott, mygg och är helt naturligt, gift och kemikaliefritt. Jag beställde genom en sida som heter www.arctictrade.se och köpte även en hudvårdsolja som ska kunna hjälpa eksemhästar, värt att prova.

Sv: BromsBroms Solmjölk Eksemhästar

Bromsbroms är det enda jag testat som verkligen har hjälpt mot broms. Dessa ettriga små fanskap. :-)

Sv: BromsBroms Solmjölk Eksemhästar

BromsBroms hjälper inte ett smack här, tyvärr. Varken mot broms eller nåt annat eg. Ger hyfsad effekt på 'andra insekter' men inte mer än hyfsad. Bromsarna skiter helt i det, inte ens när jag snudd på dränkt hästen i det inför ridturer bryr sig bromsarna märkbart efter att det torkat =/

Jag betalar dock en lite mindre för mitt än från den där sidan. Jag ger 275:- kr för en liter. Min handlare köper in det på 5 l dunk, och häller själv över i enlitersflaskor och klistrar egen etikett på. Ingen aning vad de tar för fem liter.

Jag använder dock bromsbroms som insektsmedel, mest för det som sagt inte fungerar sämre än allt annat som bara fungerar hyfsat =/, och det är giftfritt.

Provade gamla varianten med (den var brun, vätskan, och stank satan, tyvärr ingen effekt där heller)

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 662
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka