S
Sandro
Köpte en hästtransport i februari från -83. Vi har renoverat allt som behövdes själva utom bromsarna som vi lämnade in på en verkstad, detta fick vi betala 9500kr för . När vi skulle besiktiga den idag så fick vi ett flertal anmärkningar på just det som verkstaden fixade. . Vi har alltså lagt ut nästan 10 000kr och så har de inte ens lyckats fixa bromsarna ordentligt, snacka om att man blir lite sur .
Visst måste de fixa bromsarna gratis nu, det var ju ändå bara några veckor sedan som de fixade bromsarna åt oss och det finnas ju säkert någon form av garanti men ändå! Jag har ingen som helst lust att höra av mig till dem igen men det är väl bara att bita i det sura äpplet så att transporten blir färdig någon gång *suck*
Visst måste de fixa bromsarna gratis nu, det var ju ändå bara några veckor sedan som de fixade bromsarna åt oss och det finnas ju säkert någon form av garanti men ändå! Jag har ingen som helst lust att höra av mig till dem igen men det är väl bara att bita i det sura äpplet så att transporten blir färdig någon gång *suck*