Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ni inte hyra in några ungdomar som kör?Vi har precis bestämt oss att det får bli av nästa år så nu börjar jag spana efter lokal. Men vad svårt det är! Hade ju varit bra om det finns övernattningsmöjligheter på samma plats som festen men vill gärna inte ha för flådig och inte heller för enkel lokal.
Bröllopet kommer vara rätt så nedskalat för att hålla budget och vill ha en känsla av lantlig romantik. Lite bohemiskt men ändå lite klassiskt, haha låter rörigt märker jag..
Smart! Tack för tipsetKan ni inte hyra in några ungdomar som kör?
De brukar vara glada att få låna en bil och köra. Samt få ett par hundringar för besväret. Vi sa till våra gäster att det kostade inget med transporten, men man fick gärna dricksa chaufförerna.
Alla parter var nöjda.![]()
Kul! Ja såhär med facit i hand (2 barn och husköp) så hade det varit enklare o gifta sig innanVi har inte bestämt oss för att det blir bröllop nästa sommar men det har varit uppe som förslagSambon funderar på att börja plugga hösten 2018 och det hade varit skönt att ha checkat av bröllop innan dess
Vi funderar på ett väldigt litet bröllop, bara allra närmaste familjen och inte i kyrka. Dagar när jag är lite trött och less så brukar jag föreslå att vi kan åka iväg och gifta oss i smygMin familj har ett trevligt sommarställe men nackdelen är att det ligger 60 mil från där jag och sambon bor (Min familj bor kvar på den orten så jag skulle kunna få mamma att ordna en del som ska fixas "på plats"). Men hur vi än gör så kommer någons släkt att få åka långt
![]()
Jag håller stenhårt på att vi ska vara gifta innan det blir några barnKul! Ja såhär med facit i hand (2 barn och husköp) så hade det varit enklare o gifta sig innan
Men kan ni inte välja ett ställe "på mitten" då? Så får alla åka lika långt o så får alla sova över![]()
Yes, här är den!Tips, det finns redan en bröllopstråd![]()