Broderade Schabrak!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 465
Sv: Broderade Schabrak!

Mitt ligger i tvätten :p Men kan ta kort när det torkat.

Haha ok...

Ja mitt ligger i tävlingslådan oanvänt. Jag köpte det för 4 år sen...

Finns en sån här tråd jag svarade i förra veckan ;) Men här är det igen: :love:
schabrak002.jpg

Fanns det?
Det hade jag missat! :o

Åh det där schabraket är sååå fint!

Vad fint, jag ska också ha ett med brodyr när min pålle är stor nog. Nu får jag nöja mig med mitt täcke!!

Men med täcket är fint med! Har du bild på det? :)

Äsch, då den är säkert långt bak nu ;)
Jag hade ett till broderat schabrak fast från Hööks fast ingen bild på det. Sålde det då det gav honom skav :mad:

trist med saker som ger skav!

Jag vill ha ett till bobo, men jag vet ju inte va han ska ha för sadel än så jag skippar nog det

Har ett med brodyr på, kommer från HJ´s. Kan ta kort på det i morgon om du vill?
Kan även ta ett kort på A´s broderade schabrak (kostade endast 98:- + brodyrkostnaden från Horze). Mitt är grått med vinröd kant samt vinröd text, fick det i julklapp ett år. Står Emma på ena sidan o Flicka på det andra (min syrras ponny heter Flicka) det är ett allroundschabrak.

A´s schabrak är vitt med nån lite mörkare kant, står Benito Ramoz på det. Det är ett dressyrschabrak som jag vet att hon köpte på Eurhorsemässan sist. Mitt har ett par år på nacken, men jag tar ett kort på det ändå..

Ok men då tar jag kort på dem i morgon då. Hoppas bara att inte A´s är i tvätten nu då :p. Vet att hon har bytt till ett marinblått fn.. synd, att hon inte har det just nu (har nyss bytt till det blåa) hade vart väldigt snyggt att ta ett kort på Benito när han har schabraket på sig och "in Action" typ när de trampar eller nåt :p. Han är så läcker!
Här är hästen ja menar :)
http://community.webshots.com/album/314225455byvBrZ

Bilderna på honom är längst ner på sidan.., står Benito vid dem..

Och här är schabraket ifrån Horze, lånade bild från hemsidan:
17010_B.jpg

Såg att det dessutom bara kostar 79:- just nu för dressyr o Allround!

Då ska du se honom "in action", han är superläcker :d
Fast han är ett riktigt matvrak och ibland verkar han tro att han är en shetlandsponny! Hehe :p

Men han är väldigt trevlig tycker jag det ser ut som.. kan förövrigt meddela att han är 8 år och e. Zack - Ganesco. ;)

Jag kommer gärna förbi när jag är på väg till Karlstad! :p

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Hei, Er det noen som har disse og som kan legge ut et bilde på hvor mye de utløser/åpner seg? Finner ingen info på nettet.
Svar
13
· Visningar
544
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025