MissFideli
Trådstartare
Hur många här på forumet är det som har Britter egentligen? Det ploppar upp fler och fler och jag tänkte försöka få nån koll på er !!
Gärna namn och färg, och helst av allt får ni gärna dela med er av stamtavlan, eftersom jag släktforskar på dom.
Mina:
"Julia"
S*Bergholmens Juliana, BRI g (blåpadda), kastrathona
Född 97-08-14, far: S*Triestinas Herakles Sesto (creme), mor: S*Bergholmens Daniella (lila).
"Yoga"
S*Iliadens Yoga, svartvit född 2000-06-23. Far: Provo van Diaspora (lila), mor: S*Bergholmens Berenice (svartpadda).
Min syster har:
"Xantis"
S*Iliadens Xantis, rödvit kastrathona, född 2000-05-31. Far: S*Iliadens Sisyfos, rödvit halequin och mor: S*Iliadens Mafdet, creme.
Släktskapet mellan alla dessa är följande (ointressant kanske):
Yogas mormor heter S*Bergholmens Renée och är kullsyster med Julias mormor S*Bergholmens Renate.
Xantis farmor OCH farfars mor är S*Bergholmens Berenice, som ju även är mamma till Yoga.
Alltså är S*Bergholmens Renée mormor till Yoga, resp farmorsmor och farfarsmormor till Xantis.
Hängde ni med?
Bilder:
S*Iliadens Yoga (min älskade skruttflicka)
S*Bergholmens Juliana, bor nu hos mina syskons farfar och stormtrivs !!
Gärna namn och färg, och helst av allt får ni gärna dela med er av stamtavlan, eftersom jag släktforskar på dom.
Mina:
"Julia"
S*Bergholmens Juliana, BRI g (blåpadda), kastrathona
Född 97-08-14, far: S*Triestinas Herakles Sesto (creme), mor: S*Bergholmens Daniella (lila).
"Yoga"
S*Iliadens Yoga, svartvit född 2000-06-23. Far: Provo van Diaspora (lila), mor: S*Bergholmens Berenice (svartpadda).
Min syster har:
"Xantis"
S*Iliadens Xantis, rödvit kastrathona, född 2000-05-31. Far: S*Iliadens Sisyfos, rödvit halequin och mor: S*Iliadens Mafdet, creme.
Släktskapet mellan alla dessa är följande (ointressant kanske):
Yogas mormor heter S*Bergholmens Renée och är kullsyster med Julias mormor S*Bergholmens Renate.
Xantis farmor OCH farfars mor är S*Bergholmens Berenice, som ju även är mamma till Yoga.
Alltså är S*Bergholmens Renée mormor till Yoga, resp farmorsmor och farfarsmormor till Xantis.
Hängde ni med?
Bilder:
S*Iliadens Yoga (min älskade skruttflicka)
S*Bergholmens Juliana, bor nu hos mina syskons farfar och stormtrivs !!