Britt som fäller!

S

Salome

Min britt tappar extremt mycket hår just nu. Hör det årstiden till eller bör man ge något kosttillskott av nåt slag? Min ryss tappar nästan ingenting men de har ju helt olika päls. Igår kräktes britten upp en enormt stor hårboll, men det är väl ganska naturligt.

Vad är det för Britt? Namn osv :angel: :bump:
Britten har ju en sån päls som tyvärr fäller mycket och nu när det börjar bli kallt ska det väl bytas till bästa vinterpälsen.

Hon heter Svansviftarna Fortuna, är brunspotted. Ja det är ett gissel med allt hår överallt och så kräks hon ju upp så mkt hår ibland också!

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 730
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hur mycket är det normalt att en katt fäller? Hittekatten som numera går under namnet Muffin, har en ganska konstig päls (jag har...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Tiffany
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 269
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 595
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka