British Eventing DVD Safe XC

Sv: British Eventing DVD Safe XC

Oh, den ska jag se vid tillfälle! :bow:
Tänkte när jag läste nyheten att jag gärna skulle lagt vantarna på den... :)

Jag blev faktiskt besviken :( Antingen visades det grym obalans = osäker terrängridning vilket säger sig självt eller bra ridning = säker terrängridning vilket oxå säger sig självt :confused:

Det är för stort spann mellan dåligt och bra, dom har gjort det enkelt för sig måste jag säga.

Senast ändrad:

Ja, och om man ändå ska visa hur det inte ska se ut undrar jag lite varför det bara var "för fort och flängigt" som visades, undertempo och hästar som blir bromsade o störda av ryttarens hand är ju minst lika illa.

Men initiativet är bra :)

Ja, och om man ändå ska visa hur det inte ska se ut undrar jag lite varför det bara var "för fort och flängigt" som visades, undertempo och hästar som blir bromsade o störda av ryttarens hand är ju minst lika illa.

Men initiativet är bra :)

Ja initiativet är mkt bra men jag har ju sett massor med folk rida för fort i balans, här var det liksom bara att rider man för fort så är det alltid i obalans, men tro sjutton han inte vågade rida obalanserat för långsamt för då hade han ju dött och det hade inte varit så bra kanske :D

Stackars häst! Vilken förvirring för honom...han måste ha trott att hin håle själv hade drabbat hans normalt så välridande ryttare....:crazy:

Misstänker att både häst och ryttare (läs:KARL) var ömma både här och där efter den inspelningsdagen... *FNISS*:o

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka