Brist eller dålig vana?

Tramptass

Trådstartare
Herr hund har börjat plocka i sig hästbajs :eek: . Han blir sex år i maj och är pigg i övrigt. Nu funderar jag om detta beteende kan bero på en brist eller om han helt enkelt har lagt sig till med en ful vana för att han har börjat tycka att det är tråkigt att vara med i stallet.
 
Sv: Brist eller dålig vana?

säg den hund som inte gillar hästskit ;). det är ett högst normalt beteende. han kanske bara inte har upptäckt hur smaskigt det var?
 
Sv: Brist eller dålig vana?

Hästbajs är gott tycker de flesta hundar, speciellt
om hästen inte smält maten ordentligt, då kan det
finnas hela havrekorn, betfor rester och annat mumsigt ;)
 
Sv: Brist eller dålig vana?

Jag tycker snarare att din hund verkar konstig som inte på nästan 6 år i stallet upptäckt delikatessen! :d :rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
24
· Visningar
2 884
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 782
Senast: geting
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Castellini
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 173
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp