Snubbelfot
Trådstartare
Är det fler bukefalister som skall öl-botanisera på Brewskival i Helsingborg idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte, men vad kul och trevligt det lät! Hittar du nåt riktigt kul får du gärna tipsa om köp här….Är det fler bukefalister som skall öl-botanisera på Brewskival i Helsingborg idag?
Det blev bra till slut. Underbart väder (litet i bästa laget egentligen), skön stämning, alldeles lagom mycket folk. Och kanske... 200-220 kranar, varav många sorter byttes under dagen. Kanske 300 öl totalt. Överrepresentation på suröl och imp stout vilket passade mig som handen i handsken.
Bra street food från ett tiotal vagnar, kanske litet högt pris bara (150 kr genomgående).
Och väldigt trevligt bryggarhäng i Nessies källare framåt natten, med grymt hög stämning!
Jag fick provat litet färre än jag hoppats, runt 20-25. Lägger bilder när jag är vid dator isf mobil.
Är det ett återkommande arrangemang? Blev bra sugen att åka…Det blev bra till slut. Underbart väder (litet i bästa laget egentligen), skön stämning, alldeles lagom mycket folk. Och kanske... 200-220 kranar, varav många sorter byttes under dagen. Kanske 300 öl totalt. Överrepresentation på suröl och imp stout vilket passade mig som handen i handsken.
Bra street food från ett tiotal vagnar, kanske litet högt pris bara (150 kr genomgående).
Och väldigt trevligt bryggarhäng i Nessies källare framåt natten, med grymt hög stämning!
Jag fick provat litet färre än jag hoppats, runt 20-25. Lägger bilder när jag är vid dator isf mobil.
Ja det är det, femte eller sjätte gången i år.Är det ett återkommande arrangemang? Blev bra sugen att åka…
Mitt intryck också. Dessutom är det ju ett arrangemang som per definition kretsar runt alkohol, men jag såg inget ordningsstörande öht. Inte inne på området, inte utanför, och i stan som helhet tror(!) jag inte att just dessa kanske 2000 pers hör till de som utmärker sig en fredagkväll. Inne på området såg jag inte någon som var mer än salongsberusad, och inte antydan till bråk, gruff eller liknande.Låter helt fantastiskt!