C
Cliff
När min dumma matte envisas med att lämna mig ensam hemma vilket hon borde fatta att jag inte gillar så har jag straffat henne med att frisera dassborstar.. dom är verkligen delikata o alla intressanta dofter mmmm . Min matte blir rätt sur men hon åker tydligen bara till Ikea o köper nya. Det är inte roligt!! Det skulle ju vara ett straff!! Eftersom detta inte funkade,snodde jag mattes penna o ritade på golvet lite. Jag beundrade mitt verk, fantastiskt gjort Nu var det bara att invänta en liten matte. HM misslyckat igen, hon tvättade bara bort det och så var det inget mer med det! På bästa bulldogvis funderade jag ut nästa hämd. Väckarklockan blev offret!! Jag hade så fantastiskt roligt med denna tickande o låtande uppfinning, jag kastade ut visare, små kugghjul o spiraler över hela golvet gissa om jag var nöjd??!! Denna gången funkade det... Matte blev vansinnig!! Men sen insåg hon väl hur roligt jag faktiskt hade haft o lugnade ner sig...trist för mig... men så lätt kommer hon inte undan!