bredband via telia ute på vischan

L

LaDiva

hur uppfattar ni det hela?
sitter ni långa stunder utan kontakt med internet?
 
Sv: bredband via telia ute på vischan

Hade det förut och det var väl lite klatrigt. Har nu bytt leverantör och det funkar jättebra :)
 
Sv: bredband via telia ute på vischan

Jag bodde ute på landet förut och hade då Telias bredband (ADSL alltså). Jag hade aldrig några problem..
 
Sv: bredband via telia ute på vischan

Vi har problem ibland men det tycks bero på routern. Internet fungerar liksom längre om vi låter routern vila, d.v.s.vara avstängd, ibland. Men annars inga problem!
 
Urk! Fyy!

Värre skit får man leta efter, men tyvärr så har vi inga andra alternativ att ta till. Det man ser mest på skärmen är: "Sidan kan inte visas"-TJATIGT!
Antagligen är det väl så att en av våra grannar *pekar uppför backen* :angel: snor all internetkapacitet så vi blir utan. :)
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: sjoberga
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: Crossline
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Fideli
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 310
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp