Breda senskydd ej höga

H

Havregryn

finns de senskydd som är "kända" för att vara rymliga, men normala i höjden? Veredus är för höga men passar faktiskt bra i rymligheten. De är de enda skydden jag vet finns i en stor storlek. Har provat BR och eskadron, båda är för trånga. Pessoas nya i den där "nät stilen" fick jag samtal idag om att de kommigt till butiken Dock är jag ej hemma så kan ej hämta dem än. Känner på mig att de kommer passa men de skydden är inte optimala att rida ut i skogen osv med.

Sv: Breda senskydd ej höga

Jag har samma problem :(
Ingen som vet några bra skydd?

många som läst men som ej svarat, så verkar nog inte så :(

De skydden som finns på hööks, som finns i brunt och rött, är korta men breda. Jag har sånna till min ponny som har korta men breda skenor.

tack ska ta hem och prova. Är dom hållbara?

Mina har hållit skitbra.. Det är bara kardborren som kan dela sig men det är bara att sätta dit nya.. Men är supernöjd med dem i övrigt ;)

vilka globus eller alla deras över lag?

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
702
Utrustning Alla senskydd jag provat har varit för höga och tar i knävecket på min häst. Storlek M/Full är lagom runt, så jag misstänker att en...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en liten irländare 1,58 m hög med korta och ganska grova skenben. Hon slår sig inte på benen, men jag vill gärna ha senskydd...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 619
Senast: Marvin
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 464
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur