Brännmärke

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tottboll
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 813
T

Tottboll

:love: Är det någon som vet vart man kan ta reda på brännmärken av ponny. Jag har bara siffror inget nummer?
Lotta

Sv: Brännmärke

Vi ägde en ponny med siffror i sadelstaden. Vet någon varifrån en sådan märkning kan komma ?:confused:
ASRP (förkortas ponny-föreningen så ?) svarade att det var ett försäkringsnummer från England. Någon som vet något mer ?

Sv: Brännmärke

Haha ojsan. Menade att det inte var någon symbol, bara ett nummer. Har aningar om att han är från England med ev hästhandlare så det kan ju vara vart som helst ifrån egentligen =(

Någon som tycker det är skoj att leta lite och vill hjälpa mig?
Tusen tack / Lotta

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: ufot
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka