Bränna ner bilder

O

oasen

Jag har fått en skiva av mamma där man ska kunna bränna ner sina bilder, nu är den stora frågan hur gör man? Det finns ju som ingen bruksanvisning eller liknande.
 
Förlåt om jag var otydlig. :o
Jag har både brännprogram och brännare, och nu kom jag på att man kanske kan välja filer från andra mappar än musikmappen :smirk:, ska försöka.
 
Det går alldeles utmärkt att välja filer från andra mapper. Sätt i CD-skivan, tryck på Kopiera (någonting) uppe i vänstra hörnet av mappen. Lätt som en plätt. :)

Och det känns mycket säkrare att ha alla bilder på CD-skivor än lösa mitt i datorn. Vill inte ens tänka tanken hur det vore om alla bara försvann. :crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
280
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 391
Senast: hundtant
·
IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp