Bränna bilder

AnnaKarinA

Trådstartare
Måste bränna lite bilder, har Nero installerat på datan men där kan man tydligen bara göra videofilmer o massa skit.
Jag vill alltså bara kasta över några bilder på en cd-skiva. Behöver jag ens nåt program eller kan jag lösa det ändå? Annars, tips på ENKELT gratisprogram?

Fattar inte, en gång i tiden var jag BRA på datorer, sen vet jag inte vad som hände...
 
Sv: Bränna bilder

Gör en data-CD i Nero, eller ännu hellre, kolla igenom alternativen lite bättre :idea:
 
Sv: Bränna bilder

Kolla i utforskaren på Mina bilder (typ) och se om du inte har ett alternativ för att bränna till CD. Tror att du behöver Windows XP för det men det borde finnas någon standardvariant om du har CD/DVDbrännare i datorn...
 
Sv: Bränna bilder

Data CD och sen finns bilderna under Picturs. Har inte heller lyckat på något annat sätt med Nero.
 
Sv: Bränna bilder

Annars kan man ju prova att sätta i sladden till brännaren :o
Sen kan man använda cd-skivor och inte dvd-skivor.... :cool:

:rofl::rofl::rofl:

Tack ska ni ha! :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 306
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 458
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 062
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 380
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp