Bränna 800 mb-skiva

asfaltsflickan

Trådstartare
Jag har ett par filmer som är ungefär 750 mb stora. Eftersom det känns ganska onödigt att dela på dem köpte jag cd-r-skivor med 800 mb, men när jag försökte bränna dem upptäckte jag att mitt brännarprogram, easy cd creator, inte stöder skivor större än 700 mb :(
Fick tipset att prova med nero burning rom, och aktivera overburn-funktionen, men inte heller detta fungerar. Kan felet sitta i hårdvaran, alltså att själva brännaren inte klarar av skivor som är större än 700 mb? Finns det något annat program jag kan prova med? Har windows xp.
 
för att bränna 800 mb skivor måste man ha en brännare som stödjer detta.. tyvärr
 
Men hur vet jag att min brännare inte gör det? :confused: Kan jag sluta mig till det eftersom det inte fungerar att bränna med nero?
 
Hej!
Du får kolla upp din brännare på nätet och kolla om den stödjer 800meg.
 

Liknande trådar

K
IT & mobiler Jag använder Nero och följer alla instruktioner. Skivorna spelar de fyra första låtarna utan större problem, men sedan står bara...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Min bärbara dator (Acer Travelmate 2310) har en dvd/cd brännare som heter Slimtype DVDRW-833S.Den har nu fått för sig att alla cd...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: cissiny
·
J
IT & mobiler Hej! Hm, jag har ett litet problem som jag hoppas att någon här kan hjälpa mig med. Vad gör man för fel när den skivan som man...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: just-me
·
C
IT & mobiler Vi har en CD/DVD-spelare och brännare på laptopen, har inte testat att bränna något tidigare med den. På min stationära dator (som har...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp