Brandsäker yta till aggregatet

mahlmt

Trådstartare
Var har ni ert stängselaggregat? Utomhus?
Vad har ni satt upp det på?
Någon som har tips om en billig metallåda som kan fungera?

Vi har aggregatet på utsidan av stallet, på en stenvägg - inuti en metallåda med plexiglasframsida från granngården (gjord för detta).

Jag har för mig den kostade några hundralappar, någonstans mellan 300 och 500 kanske? Vi handlade ju rätt mycket på samma gång... Men jag hittar den inte heller på GG/Nordpost längre, skumt...

Jag har mitt utomhus..på en stolpe - men stolpen har ett tak av ett upp o nervänt vattenkar - så själva aggregaten är ju inomhus sas;0) Får se hur jag gör nu i vinter, men än så länge fungerar det.

Liknande trådar

Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
14
· Visningar
633
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 943
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hon har troligen skurit sig på den hårda skaren på snön. Inte märkt något förrän jag såg att det varit lite torkat blod på hennes tass...
Svar
19
· Visningar
1 232
Senast: hundtant
·
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka