- Svar: 7
- Visningar: 1 144
Strax innan klockan 11 på torsdagen började det brinna i ett stall i Dingtuna utanför Västerås. När räddningstjänsten kom till platsen var lokalen utrymd och enligt uppgift var varken hästar eller människor i fara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad det är stallbränder just nu.
Men vad det är stallbränder just nu.
Med tanke på mängden oklassad el utanför brandceller jag sett i mina dagar är jag tyvärr inte förvånad. Snarare regel än undantag i gamla stallar med kaffekokare, vattenkokare, oklassade element osv och inga brandceller.Ja... jag gissar att mycket beror på kylan: Maxat uttag av el med värmefläktar osv samt kanske lite ruttna ledningar. Då går det fort...
Det var min första tanke med, men det är ju förhållandevis milt ute nuJa... jag gissar att mycket beror på kylan: Maxat uttag av el med värmefläktar osv samt kanske lite ruttna ledningar. Då går det fort...
Det var min första tanke med, men det är ju förhållandevis milt ute nu
Ja en del bryr sig nog inte om rätt klass på element mm.Ja... jag gissar att mycket beror på kylan: Maxat uttag av el med värmefläktar osv samt kanske lite ruttna ledningar. Då går det fort...
Elaggregatet fastsatt på stallväggen i trä, skojig julbelysning, fina takkronor, gammal el, dammigt.. kan göra en lång lista.Ja en del bryr sig nog inte om rätt klass på element mm.