Brand i ridhus i Klagshamn

Sv: Brand i ridhus i Klagshamn

(Ridsport)
Under tisdagkvällen kallades brandkåren till ridhuset i Klagshamn. En byggnad intill ridhuset hade börjat brinna efter att två pojkar lekt med eld.

Läs mer...

Som om KRF inte har nog med problem. Fast kanske killarna ville göra dem en tjänst och fixa ny anläggning...? :grin:

Hur kan man kalla artonåringar för "pojkar"??? Hur är folk funtade? Förvisso ser det ut som den fabrik det en gång varit men man ser ju att det används som stall. :mad:

Sv: Brand i ridhus i Klagshamn

Nu är jag gnällig igen, men jag får inte ihop:

Brand i ridhus i Klagshamn

+

En byggnad intill ridhuset hade börjat brinna

+

Brandkåren kunde snabbt släcka elden, men spridningsrisken ansågs vara stor och man fick därför vattna grunden på den gamla byggnaden

Branden skedde ju inte i ridhuset som rubriken säger :crazy:

Tillägg:

Illa när 18-åringar som borde ha vett i huvudet leker med eld nära ett stall!!:mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En byggnad vid ett ridhus i Bollnäs började brinna vid midnatt, natten mot onsdagen. En 25-årig man greps och anhölls senare av...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bergåkra gårds ridhus började brinna i dag. – Det är ganska omfattande skador i vissa delar, säger Sigird Bergåkra. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
360
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En bil parkerad i en lada i Vaggeryd har börjat brinna. Flera räddningsstyrkor är på plats. – Ladan kommer att brinna ned, den verkar...
Svar
0
· Visningar
565
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama