Bra webshop?

Sv: Bra webshop?

Spartips från oss:

Spårlina:
Vi köpte en lång lina på båttilllbehörsaffären, kostade ungefär 30 kr. Den funkar precis lika bra som en lina man köper för massor av dyra pengar på djuraffären.

Snitslar:
Gör egna!! Köp klädnypor i olika färger för ca 15 kr/10 st (på dyra Ica). Ta sedan gamla plastkassar och klipp till. Toksväng märker jag ut med exempelvis tre snitslar på en klädnypa, bloduppehåll med vita klädnypor osv...

Koner vet jag inte vad det är... :confused: :crazy:
 
Sv: Bra webshop?

*fortsätter på ditt tips*

Bra snitslar är också dom man kan köpa på lantmanna/granngården, sånna man snitslar avverkningar i skogen med. De är i papper och finns i massor av färger. Jag har köpt flera färger, just så att jag kan markera olika för olika saker. Håller länge trots att dom är i papper men är lite slibbiga i regn. Sätter dom i klädnypor också, då är dom lätta att ta ner i farten så slipper du gå hela spåret igen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 384
Senast: Troll
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 934
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
515
Hundhälsa Hunden äter nu detta foder ett tag för totalt paj mage. Jag har med kulor ut på promenaden som belöning vid behov. Men tänker när vi...
Svar
9
· Visningar
420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp