BRA Vinterjacka

Haukur

Trådstartare
Vill ha tips på BRA, snygga, HÅLLBARA, funktionella vinterjackor med många fickor, varmt foder, regnsäkra samt att dom bör gå att tvätta i tvättmaskinen (många gånger).
Jag är av den sorten som går hårt åt mina kläder, blir jag skitig om händerna, torkas detta av på jacka/byxor, åker hunden i någon annans bil sitter hon självklart på jackan osv... till råga på allt anv. mina vinterjackor ca 7 h/dygn. Därför är det extra viktigt att dom uppfyller ovanstående krav!!
Är det nån som har några bra tips, HJÄLP! Jag är trött på att behöva 2 jackor/säsong. Jackan bör helst inte kosta mer än 2000:- men jag kan göra undantag för extremt bra grejjer.

Tacksam för svar :banana:

Min vinter jacka är jätte bra en av Kyras kosta 2200 men den är värd vart ända öre :D

Kyra K s vinterjackor är kanon. Finns i olika prisklasser...har haft min ena i 4 år å den är tvättad mycket och den håller fortfarande. Varma å sköna!!! :)

har en moutain horse den är varm och skön, har bara använt den två säsonger men den har hållt bra och inte blegts eller så. Kostar 1500:- tror jag.

har en moutain horse den är varm och skön, har bara använt den två säsonger men den har hållt bra och inte blegts eller så. Kostar 1500:- tror jag.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: ako
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 438
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Har sedan 2 år tilbaks varit ägare av Horseware Rambo XL täcken, & liners till. Efter haft Shires bästa täcken i många år så är jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
9 888
Senast: Pudlan
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens... 2
Svar
26
· Visningar
6 013
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka