Bra tork för svamp o bär?

tinaiva

Trådstartare
Hej
Är på gång att köpa mig en tork och vill gärna höra erfarenheter från er som håller på med det. Spelar det nån roll vilken tork jag väljer? Vad är viktigast?
Blir det bra så antar jag att man hittar fler och fler användningsområden och då är det lika bra att köpa en ordentlig från början.

Jag vet absolut inget om torkar men googlade och hittade att just den frågna behandlats på ett gäng andra forum. Googla bär- och svamptork!

Hej
Är på gång att köpa mig en tork och vill gärna höra erfarenheter från er som håller på med det. Spelar det nån roll vilken tork jag väljer? Vad är viktigast?
Blir det bra så antar jag att man hittar fler och fler användningsområden och då är det lika bra att köpa en ordentlig från början.
Jag köpte en "evermat" för oherrans massa år sedan och den fungerar fortfarande. Lätt att använda.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
423
Senast: Unafraid
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 717
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka