Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instagram! (Tänk att JAG kunde svara på en teknik- och apparatfråga...)
För att inte bli alltför stursk och mallig över mina fenomenala tekniska kunskaper, så måste jag slänga in en fråga:
Om man ska lägga in foton på Buke, kan man ta dem från sitt Instagram då?
Instagram! (Tänk att JAG kunde svara på en teknik- och apparatfråga...)
Förstör inte min lycka över att ha kunnat svara på en apparatfråga!På Instagram får den väl bara vara ett visst antal sekunder långt, tror det är 15 sekunder som max.
Hm... Låter svårt. @Korven, kan du testa?Högerklickar du inte bara och klickar på "Kopiera bild url"? Sen klickar man på lilla bergsbilden bredvid den glada gubben (när man skriver inlägg alltså) och klistrar in bild url?
Jag fick ingen url på bilden utan hela mitt instagram. och det är väl inte så intressant. Kanske. Nån kunnigare får nog svara . Jag använder annars photobucket för att lägga in bilder.Hm... Låter svårt. @Korven, kan du testa?
Kan man lägga in bilder på photobucket direkt från mobilen?Jag fick ingen url på bilden utan hela mitt instagram. och det är väl inte så intressant. Kanske. Nån kunnigare får nog svara . Jag använder annars photobucket för att lägga in bilder.
Ja de finns en appKan man lägga in bilder på photobucket direkt från mobilen?