Bra ställe att lägga upp film på nätet?

nickan1

Trådstartare
Nån som känner till en bra sida att lägga upp film på nätet på? Vill att bara en liten krets med personer ska ha tillgång till dem så jag vill kunna lägga lösenord på det och alla som har det ska kunna logga in och titta på det. Finns det en sån sida?

FF31181D-7BB1-4DE6-ACCB-BEB33F8612A7_zpshnyq8dmo.jpg

Bilden tagen på iPhone och sen tog jag bilden från datorn där jag också har photobucket och Buke. Lätt då jag vet att DET fungerar. Kossan har inget med mig att göra som så :laugh::cool:

Dropbox är bra annars tycker jag. Där får du ladda upp filer som är upp till så stora som ditt konto är och sen kan du dela länken med din film med de vänner du vill. Enkel uppbyggnad och lätt att använda, bara att ladda upp filen i den publika mappen om man vill dela och sen klicka på dela för att få en länk.

Man börjar med 2 gb i gratiskontot, men man kan "tjäna mer" genom att bjuda in vänner och genom att gilla dem på olika sociala medier eller genom att köpa mer utrymme. Men till en vanlig normal film räcker väl 2 gb en bit gissar jag. De hade någon drive för trogna medlemmar förut så jag har 30 gb utrymme nu, helt utan kostnad. Sånt gillar jag :D

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 443
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 170
Senast: Masqueradee
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5