Bra sidor för beg. körutrustning?

T

tussa

Jag är inte alls inne på körning egentligen, men jag undrar vilka sidor ni körningsentusiaster söker annonser för begagnad körutrustning. Jag kommmer troilgen att få ta över en massa körgrejor som jag inte har nytta av och jag undrar helt enkelt var jag ska annonsera ut dem. Detta är absolut ingen förtäckt annons, jag vill bara ha länktips!

Tack!
// Tussa

Sv: Bra sidor för beg. körutrustning?

hästnet.se
bukefalos.com
blocket.se
Kuskringen.nu
din lokala körsektions hemsida.
hestenettet.dk

Tack!
Kuskringen kände jag inte till, ska kolla det.

Jag är inte alls inne på körning egentligen, men jag undrar vilka sidor ni körningsentusiaster söker annonser för begagnad körutrustning. Jag kommmer troilgen att få ta över en massa körgrejor som jag inte har nytta av och jag undrar helt enkelt var jag ska annonsera ut dem. Detta är absolut ingen förtäckt annons, jag vill bara ha länktips!

Tack!
// Tussa

Jag har hittat en sele på ebay, det kan vara värt att kolla upp.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 884
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 126
Senast: Martenix
·
Skola & Jobb Skriver anonymt då jag inte vill hänga ut min arbetsplats. I eftermiddags fick jag som ett riktigt knytnävsslag i magen på jobbet. Har...
2
Svar
26
· Visningar
3 548
Senast: aprilmaj
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 874
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka