"Bra ryttare men för få hästar"

Sv: "Bra ryttare men för få hästar"

Det här funkar helt enkelt inte. De svenska hästarna orkar inte med 2 stora rundor och det gäller även vissa ryttare. Tyvärr känns det inte alls som om Gösta Asker har en fungerande plan. Sista minuten förfrågningar om ryttare kan vara på plats i La Baule, Rom med extremt kort varsel. Vissa har fått förfrågningar och ställt in allt annat för att åka dit för att sedan nekas att delta. Hur ska detta fungera?

Vi måste gå tillbaka till "OS i Aten" tiden för då gick det bra och hur var det då vi gjorde? Känns som om Sveriges Ryttar elit kämpar på varsitt håll och inget som för dem samman. Tyvärr känns Gösta lite för gammal och omodern han har varit ifrån Sverige i allt för många år.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det började ju så bra. Svensk ledning efter första rundan i Nations Cup vid mäktiga Brussels Stephex Masters. Men när samtliga ryttare i...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Premiär för nya nationsserien Longines League of Nations och Sverige levererade direkt. Henrik von Eckermann, Peder Fredricson, Antonia...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: soom
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 026
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar