BRA rottveiler kennlar

Rotterö

Trådstartare
Jag skulle vilja ha reda på BRA rottis kennlar.

Jag har nu en svarta Björn tik 2 svarta björn hunden.
Men de skall inte ha valpar
Min gumma är snart 12 år är stel i leder och trött. Inte mycket till hund nu.
Skall skaffa en ny när hon är borta.

Sv: BRA rottveiler kennlar

Som brukskennel är Fandangos ledande skulle jag tro. Eventuellt kan KullaGullas vara något.

Jag tror inte att Fandango har någon hemsida. KullaGulla ska ha det och du hittar den säkert om du söker på nätet.

Jag skall kolla.
Man måste kolla runt innan man köper hund. Jag gillar svarta björns hundar.
Dom skall ha en kull kanske . då leverans klara i augusti.. Mren jag vill att min tik får ha sina sista dagar ensam.
Jag har haft 2 svarta björn tikar. 1 rottrivers inge bra. fick ta bort henne när hon var 7 månade lösa benbitar höft fel. systor i lederna. Inte bra hund.

Vill ha den stabbiga typen korta ben stort brett kort huvud. Jag älskar rottisen.

Rotterö skrev:
Jag skall kolla.
Man måste kolla runt innan man köper hund. Jag gillar svarta björns hundar.
Dom skall ha en kull kanske . då leverans klara i augusti.. Mren jag vill att min tik får ha sina sista dagar ensam.
Jag har haft 2 svarta björn tikar. 1 rottrivers inge bra. fick ta bort henne när hon var 7 månade lösa benbitar höft fel. systor i lederna. Inte bra hund.

Vill ha den stabbiga typen korta ben stort brett kort huvud. Jag älskar rottisen.

Då kan du ta bort bägge dom kennlarna direkt!

Ja, då är de kennlarna inget för dig. De avlar hållbara bruks-rottisar och de är inte stabbiga. Ska du ha sådan får du leta bland utställningsfolket, men det är ju inga arbetshundar direkt.

Jag gillar inte de hundarna som ser ut som dobberman. Spinkiga smala hugställda.
Min första hund var rejäl dam mycket fin.
Den jag har nu är en liten flickig rottis. Inte så stor. Men har ändå det jag vill ha.

Jag får leta

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 391
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
934
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama