Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något som jag helst gör i djup snö är att köra lite "intervallträning".
Skritta en stund i snön - skritta en stund på 'barmark' - skritta i snön osv..
delfinhoppning/jämfotahopp i riktigt djup snö verkar ganska stärkande för ryggen.. lite som studshoppning..
på c-ponny i 90 cm djup snö med ridgjord och fårskinn var det dock ingen höjdare, jag flög av den hoppande studsbollen.. men hon hade skoj iallafall.. hoppade väl 10 hopp innan jag fick simma efter och släpa tillbaka henne till den plogade vägen..
jo verkligen, sist jag och en kompis tolkade med ponnyn hade vi en plastpulka, fast den gick alldeles sönder hehe.. jag tippar på att det skulle vara bättre med en snowracer eller något annat lite hållbarare. det går ju ganksa fort, och det kan bli ganska ordentliga vurpor skidor är väl det ultimata, men det har jag inte testat eftersom jag inte äger några.
mm, jag stukade dock foten när jag for av, var nära att bli sparkad i ansiktet och fick dessutom vänta 4 månader på att snön skulle smälta så jag kunde hämta ena bakskyddet som hon lyckades pilla av sig i ett av hoppen..