Bra offline appar

Sporthorse

Trådstartare
Jag vill ha tips på bra spel, appar osv som fungerar då man saknar internet.
Jag reser mycket och då ofta utomlands så det blir många timmar att slå ihjäl.
Jag är egentligen inte så intresserad av spel, men har spelat candy crush, tröttnade efter ett tag så avinstallerade det.

Jag har SR och har genom deras app laddat ner olika avsnitt. Men vill ha tips på någonting mer.

En resa på 7 timmar väntar nästa vecka och då vore det trevligt att ha någonting att göra.

Det jag är intresserad av förutom hästar är vetenskap, forskning, företagsamhet, konst (har dock redan ett konstspel) olika dokumentärer, icke våldsamma spel, spel där man får tänka till.

Hoppas på många svar! :D
 
Jag vill ha tips på bra spel, appar osv som fungerar då man saknar internet.
Jag reser mycket och då ofta utomlands så det blir många timmar att slå ihjäl.
Jag är egentligen inte så intresserad av spel, men har spelat candy crush, tröttnade efter ett tag så avinstallerade det.

Jag har SR och har genom deras app laddat ner olika avsnitt. Men vill ha tips på någonting mer.

En resa på 7 timmar väntar nästa vecka och då vore det trevligt att ha någonting att göra.

Det jag är intresserad av förutom hästar är vetenskap, forskning, företagsamhet, konst (har dock redan ett konstspel) olika dokumentärer, icke våldsamma spel, spel där man får tänka till.

Hoppas på många svar! :D
Spelet Doors är klurigt men kul. Du ska öppna olika dörrar genom ledtrådar som visar vad du ska göra med din telefon, tex swipa på ett visst sätt, lägga den upp och ner eller liknande. Svårt att förklara men det är kul och bra tidsfördriv!

Annars kanske ljudbok?
 
Jag spelade ett tag väldigt mycket Bejeweled Blitz, lite mer friare än candy crush. Sen har jag även spelat Temple Run, det var riktigt kul men lite svårt speciellt när det går fortare och fortare. Även Robot Unicorn Attack samt Fruit Ninja. Det är väl dom spelen jag själv gillade, svårt att säga om du kommer göra det. :)
 
Spelet Doors är klurigt men kul. Du ska öppna olika dörrar genom ledtrådar som visar vad du ska göra med din telefon, tex swipa på ett visst sätt, lägga den upp och ner eller liknande. Svårt att förklara men det är kul och bra tidsfördriv!

Annars kanske ljudbok?
Det ska vara gratis, glömde jag skriva.
Jag har kontantkort och ingen online banking här. Eller jag har online banking, men förstår inte hur det fungerar riktigt.
 
Jag spelade ett tag väldigt mycket Bejeweled Blitz, lite mer friare än candy crush. Sen har jag även spelat Temple Run, det var riktigt kul men lite svårt speciellt när det går fortare och fortare. Även Robot Unicorn Attack samt Fruit Ninja. Det är väl dom spelen jag själv gillade, svårt att säga om du kommer göra det. :)
Tempel run har jag hört talas om, ska kolla alla apparna du nämnde :D
 
Storytel är ljudböcker som går att ladda ner (fem st) och ha offline. Så det gäller att gå in någonstans där det är fri wifi och ladda ner :)

Kostar prenumeration per månad, men har en gratis provtid. Rekommenderas varmt.
 
Storytel är ljudböcker som går att ladda ner (fem st) och ha offline. Så det gäller att gå in någonstans där det är fri wifi och ladda ner :)

Kostar prenumeration per månad, men har en gratis provtid. Rekommenderas varmt.
Jag har wifi hemma, har däremot redan använt min provtid (utan att ha laddat ner en enda bok :()
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp