Bra och billig bröstsele - finns det?

Sv: Bra och billig bröstsele - finns det?

Rättelse:

Jag vill ta tillbaka det jag hittils sagt om skitselar. Skratta åt mig om ni vill men att se skillnaden i steglängd på ponnyn från en dag till en annan bara att byta sele var väldigt.. lärorikt...

Det skadar säkert inte att köra så nån gång ibland men om man ändå ska köra så borde man satsa på rätt grejer på en gång!

Jag skrattar inte. Jag tycker bara att det är jätteintressant att höra att du såg en sådan skillnad, och man lär så länge man lever :) !

Det hade nästan varit kul att filma.
Jag har tänkt att det skulle ta..mpja.. sex månader till ett år att få till bättre steglängd. Också bara som genom ett trollslag...

Jag funderar nupå om inte körning med fel utrustning är "sämre" än ett lite för långt bett eller en lite tokig sadel.....

Har beställt en Drive Out syntet idag :) ! Den fanns i lager, så nu hoppas jag på att den skickas snabbt och kommer till mig riktigt snart!

Liknande trådar

Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 271
Senast: Mezcal
·
Körning Har från flera håll nu fått höra att de enda lokselarna som duger något till är Tärnsjös. En ny Tärnsjösele ligger dock liiite över min...
Svar
11
· Visningar
5 999
Senast: agtatoon
·
Körning Har ju fått hem en minishettis på foder för obestämd tid (1-2 år minst) och ska börja köra! Har provat både tömköra och med vagn och...
Svar
8
· Visningar
2 210
Senast: Vogue
·
R
Körning Hejsan! Jag skall ta upp körningen med min häst igen och helt enkelt börja om från början då hon ej är korrekt inkörd samt har dåliga...
2
Svar
23
· Visningar
9 600

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka