Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något bra pasta ställe i gävle?Matildas är suveränt - men dyrt. Helt enkelt är bra. (Ja det heter helt enkelt)
Men det beror på vad du VILL äta? Om du vill ha snarare Church street (soft stämning, mycket mat och god) eller Matildas (finrestaurang som är med i White guide tex) , är ju en viss skillnad mellan de liksom
Söderhielmska är också bra.
Man vad vill du ha så blir det lättare? Finkrog, kött, billigt, vill du ha grekiskt, eller - ja du fattar
Bakfickan åkte vi förbi sist vi var i gävle, heter mustash numera. Ingen aning om vad dom serverar dock.Jag äter sällan pasta på restaurang så ingen bra hjälp. Aktern och föret hade ett pastautbud förr och var populärt men verkar inte ha det i menyn ny. Bakfickan vet jag har flera pastarätter men har aldrig ätit där.
Bakfickan åkte vi förbi sist vi var i gävle, heter mustash numera. Ingen aning om vad dom serverar dock.
Aktern och föret ligger det utanför centrum?
Oh är det skyskrapan?Ja ligget vid Gävle strand, men de har inte sitt pastasortiment kvar.
Söderhielmska och Matildas ligger på söder (dvs centralt), Church street ligger mitt i smeten (lika centralt som Bakfickan).
Alla nämnda utom Church street har hemsida på nätet med meny, även om jag låter det vara osagt om det är fullständig meny. Barnmenyer verkar inte läggas ut.