Bra markarbetsövningar

P

popeye

Kan vi inte göra en samlingstråd för övningar i marrkarbete som man kan gå tillbaka till när motivationen eller fantasin tryter? Har ni några favoritövningar, hemside- eller boktips?
:bump:

fin hemsida, men det var inte just hoppövningar utan till markarbetet som jag var ute efter, galoppbommar, övningar för att korta-länga galoppen osv. Jag ska ta o låna strömsholmsmetoden, tack för tipset!

Videon "Strömsholmsmetoden" tror jag den heter, deras nya film som är väldigt bra och inspirerande. De (Erik, Lotta, Louise och Pontus) visar en massa jättebra övningar. Rekommenderas varmt.
:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 208
Senast: Acto
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 850
Senast: sorbifolia
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 303
Senast: Grazing
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama