Bra klädnypor?

gammalek

Trådstartare
Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går sönder. Vill helst inte ha i trä för de missfärgad ljusa tyger. Är det någon som har ett bombsäkert tips? Är så less på att köpa nya hela tiden...
 
Hakar på den här tråden...
Jag hittade klädnypor som jag gillar, men de går inte att köpa längre :( Fanns på Ica i några år, men jag hittar dem inte längre. Någon som vet om de finns att få tag på? Eller några liknande? (ursäkta suddig bild, fokus på fel ställe)

1622910587594.webp
 
Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går sönder. Vill helst inte ha i trä för de missfärgad ljusa tyger. Är det någon som har ett bombsäkert tips? Är så less på att köpa nya hela tiden...

Jag hade i rostfritt stål när jag hade torkställning ute.
 
Jag tröttnade också och hittade såna här, jättebra. Tyvärr inte köpta i Sverige men det borde finnas i Sverige också tycker jag. I rostfritt stål.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210605_200856_com.ecosia.android.webp
    Screenshot_20210605_200856_com.ecosia.android.webp
    37 KB · Visningar: 32
Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går sönder. Vill helst inte ha i trä för de missfärgad ljusa tyger. Är det någon som har ett bombsäkert tips? Är så less på att köpa nya hela tiden...
Nu kör jag med trä (har aldrig fått missfärgning av dem) men om du har dem i en korg eller så när du inte använder dem så blir de inte utsatta för solen och håller längre :)
 
Ja förvisso. Men jag gör så många andra saker för miljön så jag tycker jag kan stå ut med den saken. Jag har t ex ingen hobbyhäst, ingen törstig stor bil, jag köper inte nya möbler eller onödiga saker, jag renoverar inte bara för nöjes skull osv.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
534
Senast: Åsa A
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
384
Senast: co-SMAD4
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
896
Senast: ameo
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
845
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp