strawberrysylt

Trådstartare
På S (dit jag egentligen hör sen flera år^^ men jag är mest här ju) har de en tråd som heter "bäst idag" eller nåt liknande och jag tycker vi behöver en sån här också!

Nu när världen och Sverige ser ut som det gör, känner jag att jag (och troligen är det fler som känner likadant) måste börja leva mer i nuet! Så, vad har varit BRA med eran dag idag? Stort som smått!

happy.png

BRA saker med min dag:

- Jag har simmat idag, vilket var kul och får mig att må bra! Det var lugnt och skönt i simhallen och jag orkade två 25or fjäril, var massa år sen jag simmade fjäril! (nu lät det som det var allt jag simmade haha^^)
- Att jag har en snäll mami som kom och hämtade mig på sin lunch så jag kunde gå och simma =)

//r

-

På S (dit jag egentligen hör sen flera år^^ men jag är mest här ju) har de en tråd som heter "bäst idag" eller nåt liknande och jag tycker vi behöver en sån här också!

Nu när världen och Sverige ser ut som det gör, känner jag att jag (och troligen är det fler som känner likadant) måste börja leva mer i nuet! Så, vad har varit BRA med eran dag idag? Stort som smått!

happy.png

BRA saker med min dag:

- Jag har simmat idag, vilket var kul och får mig att må bra! Det var lugnt och skönt i simhallen och jag orkade två 25or fjäril, var massa år sen jag simmade fjäril! (nu lät det som det var allt jag simmade haha^^)
- Att jag har en snäll mami som kom och hämtade mig på sin lunch så jag kunde gå och simma =)

//r

-

Min granne hade mockat och gjort mat till min häst.

Jag och pojkvännen har haft kul dag ute på äventyr.

Jag fick komma hem till min underbara hund.

Jag hittade ett par vinter-kängor jag velat ha till stallet med rejääält rea-pris. Det blev hela 2600 kr billigare! Då könns de också genast bättre.. :p Jättesköööna!

Ikväll ska vi se nån bra film och mysa.

Idag har jag träffat en kompis som jag inte träffat på länge, vilket förstås var bra. Vi åt god mat. Sedan kom jag hem till familj som var lika underbar som vanligt. Till middag blir det god mat och resten av dagen behöver jag inte göra något vettigt alls, utan kan fokusera på saker som bara är kul.

Och så är jag bara allmänt glad också :)

@Andromedae Låter som en rolig dag!
@Jaag Beklagar att du fick ta bort ponnyn =( Men roligt med hästen!

---------------

Idag har jag åkt skidor och hade fäste! Yay, eftersom det gått skitdåligt de senaste gångerna.

//r

happy.png

BRA saker med min dag:

//r

-
Det är soool idag :love: Jättefint väder verkligen

Bäst idag är att jag ska träffa @Jaulgreis vilket ska bli så jävla FAB. Och som alltid: att jag har världens världsbästa jävla kille i hela världen. Som peppar, skämtar och stöttar när jag behöver det som mest men kanske förtjänar det som minst. Han är så bara så bra.

Drack kaffe i solväggen :love::love: Tog chansen att plantera om lite blommor, dör de så gör de det men ser iaf trevligare ut under tiden :p

Fick akuttid hos ny tandis IOM att min är utomlands. Haft ont efter lagning. Nya tandis var jättebra! Fixade och hoppas nu tanden ska bli bra snart. Nu var det inflammerat inne i tanden och roten var störd. Skönt att få hjälp!
Bästa sambon följde med och supportade rädda mig.
Har kört med någon behandlings-lampa han har också som ska minska inflammationer. Tur värre att sånt kan finnas hemma!
Lyckades sova en del när bedövningen satt i. Guld!

Sen har jag myst med häst och hund.
Och håller på med lite pyssel hemma; gör en lampa och har dekorerat lite annat i huset och målat.

Det var ljust när jag gick till jobbet i morse, jag har hittat en helt fantastisk lägenhet på airbnb inför vår Malta-semester och även jag har träffat en gammal vän och ätit god mat :)

=D Vad roligt att läsa om allas bra saker! Jag tycker verkligen det är viktigt att försöka se till de små bra sakerna! =) =)

Mitt bra idag är att jag sitter o fyller i och kollar i min kalender o har fått flera roliga saker att fylla i och se fram emot i vår!

image116.jpg

//r

Har åkt spark för första gången på flera år, i solskenet, ute på en stor sjö, med trevliga människor. En bra dag helt enkelt!

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 304
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern