Bra gratis antivirus?

sarma

Trådstartare
Har för tillfället Norton antivirus 2001 installerat, men sedan några dagar tillbaka så får jag inte uppdatera eftersom prenumerationen eller vad de kallar det har gått ut. Så nu tänkte jag försöka få tag på något annat. Det ska vara gratis att ladda hem, använda och uppdatera, det ska göra vad det ska och inte jävlas i onödan, helst ska jag bara behöva säga till det att uppdatera ibland.

Jag brukar inte ha virus, tror inte Norton har varnat en enda gång sedan jag installerade det i höstas. Fast å andra sidan kanske jag bara är lyckligt ovetande...

Så var finns mitt program?

/Ida
 
Sv: Bra gratis antivirus?

Söker du på antivirus på buke får du minst 77 träffar. Svaret finns i flera av dessa trådar :angel:
 
Sv: Bra gratis antivirus?

Jaja, fast jag kollade igenom de senaste fem sidorna och såg inte en tråd som handlade specifikt om antivirus.

/Ida
 
Sv: Bra gratis antivirus?

Jag har kört AVG Antivirus senaste året på mina båda datorer, och upplever att det funkar mycket bra!
 
Sv: Bra gratis antivirus?

Jag använder Avast och har gjort det länge. Funkar jättebra tycker jag!
 
Sv: Bra gratis antivirus?

AnnikaW skrev:
Jag använder Avast och har gjort det länge. Funkar jättebra tycker jag!

Jag kör med NOD32 men vet inte länken dit efter som det var min morbror som fixade det, det funkar skit bra tycker jag och är gratis, det finns kanske nått på google?:p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 322
Senast: Magiana
·
S
IT & mobiler I dag så fick jag ett meddelande från mitt virus program (norton antivirus) att prenumeration tar slut den 17/7 - 09 Jag blev lite...
Svar
14
· Visningar
1 262
Senast: Tjôta
·
E
IT & mobiler Okej, nu ska jag försöka förklara så att ni förstår, jag är inte så bra på datorer men jag ska försöka! Något är väldigt fel i alla...
Svar
1
· Visningar
974
Senast: Elftor
·
R
Hoppning hejsan. allt är en lång historia, men får lov att göar den så kort som möjligt. jag fick hem min häst i september förra året, då var...
Svar
12
· Visningar
1 450
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp