JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bra genrep för svenska hoppryttare
Moderator
Hästnyheter
(Göteborgs-Posten)
Svensk hoppsport har en stor utmaning i år. VM i Tyskland i slutet av augusti. Kvinnan som ska leda svenskarna dit...
Hästnyheter
(Göteborgs-Posten)
2004 var Helena Lundbäck fyra i VM i Jerez.
Därefter har det varit ganska tyst kring den glada Norrköpingstjejen...
Hästnyheter
(Göteborgs-Posten)
Förbundskaptenens avhopp blev droppen. Nu kräver hoppryttarna att Ridsportförbundets styrelse avgår.
- Det här är...
Hästnyheter
(Kristianstadsbladet)
Bara Peter Eriksson fattas från hopplagets VM-silverlag när Sverige rider nationshoppningen i årets...
Starlink
Hemmet Efter strömavbrottet i Spanien kom jag att tänka på att man kanske skulle skaffa Starlink eftersom det går via satellit och är inte lika...
Fru_Tuvstarr
14 minuter sedan
Sytråden del 4
Fritid Jag håller med om viskostrikå (eller vävd, om du föredrar det). Jag syr bara t-shirts till mig själv i viskostrikå, och t-shirts jag...
Trott
25 minuter sedan
Svar: 1 511
Visningar: 82 540
Allmänt
Facebook har låst kontot
IT & mobiler Jag funderade på det när jag skrev svaret. Det var några år sedan så jag kommer inte ihåg men jag vet att jag startade ett alternativt...
Marita73
28 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Aesculp economic II tror jag men den uppfyller inte dina krav :)
Den är med sladd och vanliga skär.
Blyger
12 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Har fyra par från ZacZess och alla är olika (vet tyvärr inte vad modellerna heter), men, ja, de är tunna, förutom vintermodellen (ej...
Fabian In Memoria
21 minuter sedan
Svårtransporterad häst
Träning Det är alltid svårt att ge råd utan att ha sett situationen. Det låter som att din ponny har svårt för trånga utrymmen, att den är...
animalasia
25 minuter sedan