Bra böcker om bokföring?

A

arabidopsis

Nybörjare söker råd! Har ni några bra tips på god litteratur om bokföring (enskild firma), så tages de tacksamt emot...

/Karin
 
Nancy Holmström hr skrivit enkla böcker med lärobok, övningsbok och facit. Används på nybörjarnivå på högskolestudier.
 
Vad heter han som är bäst (skriver lättbegripligt)... Björn Lindén om jag inte minns fel...
 
(Svar till alla)

Tack för hjälpen! Jag visste väl att jag kunde lita på er på "buke"

/Karin
 
Nancy Holmströms 'Företagsekonomi från begrepp till beslut'.

Även 'Den nya affärsredovisningen' ska vara bra, mer inriktad på redovisning än Holmströms bok.
 

Liknande trådar

Kultur Kära buke, har ni några tips på bra HBTQ+ böcker? Främst fakta (men ge gärna skönlitteratur tips också om ni har något). Historia...
Svar
12
· Visningar
1 047
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 237
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 857
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp