BRA arbetssandaler?

Keen sandaler gillar jag, men bäst i långa loppet tror jag egentligen är ett par bra löparskor. Om man inte blir för varm.

Det jag tror att jag kommer bli... Har som sagt skor nu med väldigt tunt tyg, och jag blir varm. Är varmt som det är på avdelningen, plus att jag rör på mig hela tiden.
 
scholl-rio-black-oiled-sandal.jpg

Har haft Scholl Rio i flera år, köper nya varje år då vi har skobidrag på jobbet. De är inte slitna efter ett år men eftersom vi har bidraget så lyxar jag till det med ett par om året!
De är otroligt sköna och innan jag gick över på dessa hade jag konstant trötta fötter, ont i höfter och ländrygg efter en dag på jobbet.
Kolla in vårdväskan.se och kolla även med din arbetsgivare om de ersätter arbetsskor.
Lägger till att de fungerar ypperligt att springa i på hjärtstoppslarm :p
 
Teva sandaler tycker jag sviktar bra, och alla remmar gör att jag kan ställa in dem efter mina fötter. Innan dagen är slut är jag varm om fötterna ändå, har ofta ont också, och jag växlar helst skor nån gång per dag, och då har jag ett par Keensandaler. Men Teva är mina bästa på länge.

(Jobbar i butik, sitter aldrig, har fått rätt ont i fötterna och bör enligt fysioterapeut skaffa formgjutna sulor - rentav att jag borde ha gjort det i förebyggande för flera år sen med tanke på att jag går och står hela dagarna - och ska väl göra det, men står inte ut med täta skor på jobbet. Funderade lustigt nog precis på att hoppa på en utbildning till vårdbiträde, för jag tänkte att då sitter jag väl ner NÅN gång under dagen, men funderar nu efter denna tråd ett andra varv. 😬)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ På mitt jobb går och står jag mycket. Jag är överviktig, har ont i knäna och tampas med ryggont. Att gå ned i vikt och träna är alltid...
Svar
12
· Visningar
6 859
Senast: Nebraska
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 199
Hästmänniskan Ska försöka förklara det här utan att veckla in det alldeles för mkt. Trillade av en häst 2001, fick en rejält blå arm och en brusten...
Svar
10
· Visningar
3 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp