H

Harmonica

Hur gör ni? Vaccinera eller inte?
Jag har alltid varit för att vaccinera, har vaccinerat mina hästar och så.. Men nu börjar folk (alla möjliga på olika ställen) prata om att det är onödigt, att de kan lika gärna få botulism av hö. Jag har inte hört någon säga så förrut, därför blir jag nyfiken då hönsmamma som man är skyddar hästen mot både farliga och ofarliga grejer:angel:
Hur ligger det till? Jag vet ju att det finns flera duktiga vetrinärer och övriga hästmänniskor också här för den delen:D

Sv: Botulism

Ooops sorry att jag inte gick igenom alla trådar som fanns.

du behöver inte "bli störd" av nmitt svar.Jag tror bara att det inte är så många som är sugna på att diskutera ämnet så snart igen:angel:.Och då får du säkert bättre svar genom att söka i de äldra trådarna.

Jag blir inte störd, däremot är jag så trött på att leta igenom alla trådar... Men jag får väl sätta igång då:smirk:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
946
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 613
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 647
Senast: MiniLi
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 538
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka