JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Böter för sexövergrepp på häst
Moderator
Kostar det allvarligt bara 4000kr?
Lägg till minst en nolla
Korkad förbrytare dessutom. Somna på brottsplatsen
. Jag hade nog slagit karln sönder och samman om det var jag som hittat honom
Hästnyheter
En Lidingöbo som förgrep sig sexuellt på en häst i Upplands Väsby får dagsböter.
Det är ganska nytt att det är straffbart att utföra...
Hästnyheter
Dom har fallit efter den uppmärksammade olyckan på Ekerö, där en häst dog sedan den skrämts av en hund. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En man i 70-årsåldern döms till böter för att ha förgripit sig sexuellt på en häst.
Han blev tagen på bar gärning av hästens ägare, men...
Hästnyheter
Saftiga böter delades ut till fransmännen i samband med Elitloppet. För Bold Eagles tränare Sébastien Guarato hamnade slutnotan på 45...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Kanske vill du inte ha råd, men jag hade åkt ändå om jag var som dig, man vet aldrig vad livet tar för vändningar osv. Verkar dumt att...
jeennnnyy
Alldeles nyss
Svar: 403
Visningar: 19 328
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Men åh, varför måste det vara citron i allt... :cry: Jordgubb och fläder lät ju annars så himla gott!
Sirap
5 minuter sedan
Svar: 945
Visningar: 57 966
Allmänt
Västeråsträffstråden
Tjatter Rent sushiställe tycker jag nog redan är ute ur leken.
Något annat asiatiskt kunde varit gptt mwn jag hittade inget vid en enkel sökning.
Cattis_E
16 minuter sedan
Svar: 416
Visningar: 18 860
Allmänt
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
5 minuter sedan
Svar: 814
Visningar: 55 961
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur La en stor beställning på fisk till jobbet. Hade med luminatus där också i hopp om att köpa fler själv. Restade. Såklart. Finns dock...
Red_Chili
7 minuter sedan
Svar: 1 345
Visningar: 39 785
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
17 minuter sedan
Svar: 1 139
Visningar: 66 988
Hund