Bot produkter.

B

Borst

Hur fungerar de egentligen? Jag blev väldigt skeptisk när jag hörde att man kan använda produkterna på sig själv i syfte att hålla sig varm. Blir man verkligen varm eller känns det bara så och sen förfryser man sig istället när man inte känner att man är frysen?

Sv: Bot produkter.

Hur fungerar de egentligen? Jag blev väldigt skeptisk när jag hörde att man kan använda produkterna på sig själv i syfte att hålla sig varm. Blir man verkligen varm eller känns det bara så och sen förfryser man sig istället när man inte känner att man är frysen?

Nejdå, man blir varm. Det är ju som en filt, padd som är extra bra på att hålla kvar kroppens egen värme. Värmen gör att blodcirkulationen kommer igång ordenligt. Alltså fungerar den som en värmedyna.

Hälsning Maja

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
623
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 323
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 310
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV