Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, kollat överallt....Kollade du ordentligt i badrummet? I skåp och under dessa? Bakom tvättmaskin mm
Bra tips. Vi har båda kört rekonstruktion och det har inte lett nånstans, jag börjar alltmer tro att det är de där "lånarna" som vissa nämnt.Gå igenom ert hem, låtsas att du är sonen. Vad gör du? Var är du? I vilka situationer skulle du lägga ifrån dig glasögonen?
Har ni tomt? Kan den ligga ute nånstans?Yes, kollat överallt....
Annars tänker jag om de inte ligger i badrummet att de är i sovrummet. På något obegripligt ställe.
Kolla att inget gossedjur blivit med glasögon.
Tack. Inga gosedjur med glasögon. Och sonen var inte utomhus. Tvättstugan genomkollad men funderar på att kolla av med grannarna ändå.Annars tänker jag om de inte ligger i badrummet att de är i sovrummet. På något obegripligt ställe.
Kolla att inget gossedjur blivit med glasögon.
Bra tips med undersidan. Efter en akrobatikövning kan konstateras att de inte var där heller....Sängen genomgången? Även undertill? Tänker att de kan hänga i sängbotten...
Jag hittade borttappad kattunge hängandes inuti en frottémorgonrock.
Vid nattningen, sov barnet i sin egen säng eller i din säng? För jag har en känsla av att de ligger vid din säng.Någonstans hemma är de ju, men det verkar krävas ett flyttstäd för att hitta som det känns nu. Någon som har nån idé?