Borttappad bett/tandskena...

Åh, vad bra! Ser fram emot rapport! :)

Har nu testat bettskenan i ungefär en vecka, har iofs aldrig haft en "riktig" med den fungerar bra! Visst tog det några dagar att passa in den bra, men med tanke på priset så känns det HELT ok!

Har förändrat den två gånger (visste ju inte hur den BORDE sitta, då jag inte haft någon innan), men nu känns den riktigt bra och fyller sin funktion, även om det är lite ovant att sova med något i munnen:p

Är man van tror jag definitivt att det är lättare! OCH billigare;)

Har nu testat bettskenan i ungefär en vecka, har iofs aldrig haft en "riktig" med den fungerar bra! Visst tog det några dagar att passa in den bra, men med tanke på priset så känns det HELT ok!

Har förändrat den två gånger (visste ju inte hur den BORDE sitta, då jag inte haft någon innan), men nu känns den riktigt bra och fyller sin funktion, även om det är lite ovant att sova med något i munnen:p

Är man van tror jag definitivt att det är lättare! OCH billigare;)

Det låter ju bra! Skulle du vilja pm:a vad den heter? :-)
Har ju inte hittat min än trots att jag packar inför flytt och river i alla möjliga skrymslen och vrår...

Jag är alltid noga med att endast förvara min bettskena i badrummet i badrumsskåpet, då är jag säker på att jag vet var den är. Lätt att ta ut den när jag vaknar på morgonen och lika lätt att sätta i den när jag ska sova. Blir liksom naturligt att borsta tänderna och sen sätta in skenan.
Är livrädd när jag åker bort att jag ska göra av med skenan eftersom den är så dyr. Därför förvarar jag den alltid endast i necessären så det ska bli som samma rutin som hemma.

Beställde via Apotea, sökte på bettskena;)

BTW lyckades jag plocka ur och GÖMMA min skena i natt, hittade dock på den under lakan och täcken:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka