borttaget från papperskorgen-hur göra?

B

Bucus

Går det att få tillbaka ett mail som man kastat i papperskorgen och tömt?

Sv: borttaget från papperskorgen-hur göra?

att göra dt lokalt på datorn kan vara knepigt, inget man gör hux flux.
däremot kanske det finnskvar i papperskorgen på webservern.
har du så att du kan komma åt mailen via webgränssnitt? för då kanske du kommer åt det igen.

Fråga ett är den kuckeliku ställde ovan: hur kommer du åt din mail (var och med vilket program)

Fråga två är: HUR viktigt är det att du får tag i det där bortkastade mailet?

Om du har haft mailet lokalt på din dator går det aldeles utmärkt att använda något program att återskapa mailet

Tyvärr tilllåter inte bukefalos regler mig inte att vare sig länka till ett sådant program eller äns namn ge ett företag som har sådana program

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Trott
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka