Borttagen tråd?

Status
Stängd för vidare inlägg.

quizzi

Trådstartare
Vad gör jag för fel? Har ställt en fråga i detta forum men den bara försvinner. Skulle vara bra att veta varför. Jag skriver väldigt sällan här och undrar om jag gör nåt fel när jag ställer frågan ang. Strömsholm och tänder.

Sv: Borttagen tråd?

Vad gör jag för fel? Har ställt en fråga i detta forum men den bara försvinner. Skulle vara bra att veta varför. Jag skriver väldigt sällan här och undrar om jag gör nåt fel när jag ställer frågan ang. Strömsholm och tänder.

Troligtvis strider ditt inlägg mot forumsreglerna där det står ex att man inte för göra efterlysningar, annonser, länka till bloggar etc. Läs forumsreglerna så hittar du nog anledningen till borttagandet av tråden.

Ja man kanske inte får fråga om det finns någon vet. som är duktig på tänder på ett specifikt ställe
Vi har varit hos en numera pensionerad vet. på det aktuella stället. Behöver nu göra en tandkoll och vet inte vilken vet. jag ska be att få träffa.

Det räknas som efterlysning. Detta är ett forum där man diskuterar saker, inte frågar efter något specifikt som bara gäller en själv typ :)

Trådar tas ibland bort väldigt godtyckligt här tyvärr...

Det är ok att ha massor med trådar gällande ex vis problem med eksem på häst och att fråga om vilka produkter som är bra etc etc. Detta räknas inte som s k efterlysning. Man tillåter också massor med frågor kring specifika sadlar som passar just den och den hästen = MKT personliga frågor som egentligen bara gagnar den som frågar.

Man kan hoppas att reglerna på denna sida ändras så att de antingen blir mer tillåtande = högt i tak eller ser till så att de inte tillämpas så godtyckligt.

Du får väl försöka ändra formuleringen på ngt fiffigt sätt för att blidka moderatorn.

Trots att administratörer och moderatorer på Bukefalos.com kommer att försöka hålla alla oacceptabla inlägg borta från forumet är det omöjligt att granska alla inlägg. Alla inlägg uttrycker den enskilde författarens åsikter. Varken Bukefalos, de som administrerar Bukefalos.com eller Jelsoft Enterprises Limited (utvecklare av vBulletin) kan hållas ansvariga för innehållet i något inlägg.

Detta är de regler man går med på att följa i och med att man registrerat sig som användare och skriver på forumet.

Följ alltid svensk lag. Inlägg får inte innehålla uppmaningar till brott eller beskriva olagliga aktiviteter. Undvik material som kan anses vara stötande. Detta gäller för all typ av text du skriver in samt för länkar och bilder.

Lägg inte in copyrightskyddat material, varken text, bilder eller annat, om du inte fått tillåtelse att använda dem av den som har upphovsrätten.

För att forumet ska bli trivsamt och användbart för alla besökare skall du följa allmän netiquette (nät-etikett). Kort sagt innebär detta att man ska bete sig korrekt och vettigt även på Internet. Var vänlig och korrekt gentemot andra och gå aldrig till personangrepp.

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Om du ser trådar eller inlägg på forumet som du anser bryter mot dessa regler eller på annat sätt är olämpliga skall du tipsa moderatorn för forumet genom att klicka på Rapportera-ikonen i det berörda inlägget. Gör gärna detta även om du är osäker på om inlägget bryter mot reglerna, du hjälper moderatorerna att hitta inlägget och de kan sedan ta ställning till om det behöver åtgärdas.

Administratören och moderatorerna på Bukefalos.com reserverar sig rätten att radera, redigera, flytta eller stänga en tråd av vilken anledning som helst.

Bukefalos har även rätt att stänga av användare som bryter mot dessa regler. Användarens IP-nummer lagras i samband med att inlägg skrivs för att säkerställa detta.

http://www.bukefalos.com/f/faq.php?faq=vb_faq#faq_new_faq_item_forumregler

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 586
Senast: Liten
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: tara
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
268
Senast: Badger
·
Samhälle Jag undrar om nån har nån bra idé på hur man kan komma runt förvalt utlämningsställe när man beställer grejer på nätet? Jag bor mitt...
2
Svar
21
· Visningar
1 613
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka