Bortsprungen hund!

Gabbi

Trådstartare
Min arbetskollegas hund sprang bort i torsdags. Det är en femvägskorsning som till kropp och färg påminner om en Rhodesian Ridgeback. (Han har dock inte den rasen i sig, mig veterligen.)
Han är rätt ointresserad av människor och godis och kan säkert upplevas som skygg.
Jag har inte den exakta platsen just nu, men han försvann i Västergötland. Jag återkommer när jag vet exakt var han försvann.
Skriv här om ni har sett honom eller vet någon som har.

Sv: Bortsprungen hund!

I torsdags? Usch att inte veta vad som hänt. Hoppas verkligen den kommer tillbaka oskadd!

Och ring polisen och anmäl att hunden har försvunnit om det inte redan är gjort.

Eller har hunden kommit tillrätta?

Mig veterligen är den inte hittad än. Då kollegan är i Västergötland och letar och vi inte har regelbunden kontakt vet jag inte riktigt vilka åtgärder som är tagna.

Liknande trådar

Hundhälsa Gripa har under en tid (svårt att säga exakt när det började då hon tagit det ganska lugnt I våras och tidigare I somras) varit lite... 2
Svar
20
· Visningar
2 713
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 058
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 084
Senast: Lazio
·
Hundhälsa Vet inte om det här är en "ge mig tips-tråd" eller bara en skriva-av-mig-tråd. Min lilla tik fick något slags anfall i början på...
Svar
8
· Visningar
2 598
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka