Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Underbart!!
Även jag har följt tråden varje dag och hoppats att killen skulle komma tillrätta, blev så lycklig över att läsa detta!! Ta väl hand om varandra nu
Grattis
Så otroligt skönt att han är tillrätta igen.Trots att jag vart inne flera gånger om dagen för att kolla om han kommit tillrätta,så har jag ändå vart tveksam till om det skulle gå att få tag i honom.Så jättekul att det lyckades tillslut.
Lycka till i fortsättningen och berätta gärna hur det går med honom
Alla:
Ja visst är det helt otroligt!
Han går numera med smeknamnet "mirakelvovven" här hemma
Han sover som en stock, men hänger efter en om man te x går på toa och sånt, vill inte gärna vara själv nu. Och han försöker hitta ätbara saker överallt, men det kan man ju förstå!
Jag har läst denna tråden flera gånger varje dag o hoppats på att han ska vara funnen.
Ta hand om det lilla trollet ordentligt nu så att han repar sig helt o hållet
Vad roligt att ni hittat honom! Verkligen otroligt med att han varit borta så länge i denna årstid. Ni har verkligen kämpat så tappert med att hitta honom, det är underbart att han återfanns.
*kl
Jaaaa va glad jag blev när jag kollade nu imorseHar följt er under dessa nästan 2 veckorna. Måste kännas otroligt lättande!!
Snälla kan du inte sätta in en bild på "mirakelvovven"??
Ge honom en stor varm kram från mig
Vad har han varit med om tidigare i sitt liv? Förstod ju av det du skrivit att han inte har haft det så bra tidigare! Du får berätta hans historia för oss, allas våran "bukevovve"
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.